Tuesday, May 29, 2012

Essence Choose Me

I want to show a beautiful blue (again) from Essence, it is called Choose Me and it has some glitter and looks really nice. I only put two coats, but I think next time I will put three to make it completely opaque. I think it is supposed to be dupe from Zoya Charla (which I don't have, so I can't compare them). Glitters always look better in matte, so I added Essie Matte About You and this is the final result. Also, do you realize my clean up is much better? Yay! I am so happy that my manicures are starting to look much better. I hope you are all having a great week.
_____

Hoy os quiero enseñar un bonito azul (otra vez) de Essence. Se llama Choose Me y tiene un brillo precioso. Solo puse dos capas, pero debería haber puesto tres para hacerlo completamente opaco. Creo que es una copia de Zoya Charla (que no tengo, por lo que no puedo enseñaros una comparación). Los esmaltes con purpurina siempre quedan mejor en mate, por lo que añadí una capa de Essie Matte About You y aquí tenéis el resultado final. Otra cosa, ¿os habéis dado cuenta que las cutículas están mucho más limpias que en las entradas anteriores? ¡Bien! Estoy muy contenta porque mis manicuras empiezan a verse mucho mas bonitas. Espero que estéis teniendo una buena semana.






No comments:

Post a Comment

Me encantan todos vuestros comentarios y aprecio mucho cada vez que alguien me escribe uno. Por favor, no dejes el link de tu blog, si quieres que lo visite puedes mandarme un e-mail y lo haré encantada.
________

I really appreciate your feedback or comments and I love hearing from you.
Please, do not leave links, if you want to me to visit your blog, please send me an e-mail and I would happily do it.